Tek istediğim böyle olmayalım güzel kızlar

Evet bu blog neden var ? Sevgili Pucca ve onun takipçisi tomarla kız-erkek arkadaşa karşı duyduğum tiksintiyi bir nebze olsun dile getirebilmek sesimi duyurabilmek için var.

Tuesday, October 26, 2010

Kıskançlık

"Günlük" faaliyete geçtikten sonra aldığım geri bildirimleri çok dikkatli bir şekilde analiz edip ona göre yeni stratejiler geliştirmeyi düşünüyorum.Özellikle Puccacı gençliğin pasif-agresif tavırlı mesajları benim için çok önemli.
Kıskanıyorum!!!!!Evet yazılarının edebi içeriğini , kuvvetli betimlemelerini , her şeye rağmen hala ayakta kalmasını , mücadele etmesini , güzelliğini , her hücresini kıskanıyorum lanet olsun. Neden bu kadar ünlüsün güzelim neden ? :/
Ama bir gün gelecek Pucca benim olacaksın binecem üstüne vurucam da vurucam sen de ben de o gün rahatlayacağız...



No comments:

Post a Comment