Tek istediğim böyle olmayalım güzel kızlar

Evet bu blog neden var ? Sevgili Pucca ve onun takipçisi tomarla kız-erkek arkadaşa karşı duyduğum tiksintiyi bir nebze olsun dile getirebilmek sesimi duyurabilmek için var.

Saturday, October 23, 2010

BU ESKİ SEVGİLİ SAPLANTISI NEDEN

Bekledim aslında hep eski sevgilim bana döner diye neden ?

Çünkü msjlarına cevap veriyordum beni uyutmasına izin veriyordum hergün onu aramak kıyameti kopardığında onu poh pohlayıp alttan almak...O rahattı tabi popüler olan oydu ben sanki kazanmıştım onu kaybetmemek için debeleniyordum adeta.Ama sonra araya mesafe girdi büyükşehir beni değiştirdi dedi seni hep seveceğim ama benim de ihtiyaçlarım var başka adamların bana dokunmasını istiyorum dedi.Bundan sonra kavga gürültü malum zaman hepsinin üzerini örttü.Ben de onun her yerini , her hücresini biliyordum. Ondan hiç sabah msj ı beklemedim tabi ben attım hepsini ama o tek başına mücadele eden kadın figürünü oynamak istedi hep beni de yıllarımızı da tek geceliklere sattı.

Sonra anlıyorsun ki herşey boşmuş istenmediğin zaman bilip geri çekilmek gerekirmiş. Her gün binlerce kez öpsen de her hücresini ezbere bilsen de bitermiş. Bal gibi de bitermiş... 

1 comment:

  1. "seni hep seveceğim ama benim de ihtiyaçlarım var başka adamların bana dokunmasını istiyorum" e godoş olmuşun sen? bayağı gavat olmuşun göz göre göre?

    ReplyDelete